Welcome To My Life...

Monday, August 1, 2011

Gumbira Teramat


Assalamualaikum.. yiehuuu... yeeehaaa!!! gumbira sangat kurasakan.. senangnya dalam hati... lalalalalalala... haaa.. mesti korang pikir bukan2 nie kan.. apa korang ingat orang gumbira tak keruan nie sebab menang loteri jer? hehe.. berbaik sangka lar di bulan Ramadhan yang mulia nie yer.. aku bukannya apa.. ada lar sebab aku gembira nie kan.. sebabnya ialah............. ini kali pertama aku menyambut bulan Ramadhan bersama blog.. hoyeahhh!! haha.. okey... fine... aku poyo.. ting tong... ehem2.. sebenarnya banyak sebab untuk aku berasa gumbira..

Kita teruskan lagi.. okey, semalam Manchester United berjaya menumbangkan Barcelona 2-1.. perlawanan yang diibaratkan ulangan final Liga Juara-Juara Eropah musim lepas menyaksikan Michael Owen memastikan kemenangan MU selepas Thiago Alcantra memadam jaringan pendahuluan daripada Nani.. walaupun pakar menyimpan bola, Xavi dan Lionel Messi tidak beraksi, dendam MU tetap berbalas.. sekurang-kurangnya MU menamatkan jelajah AS dengan lima kemenangan mutlak.. malah aksi pemain2 baru iaitu Phil Jones, Ashley Young dan David de Gea juga cemerlang.. terbaik!!

Dan... dan... dan.... perkara yang paling penting.. hari nie blog aku berusia tiga bulan... yeayyy!! masih muda lagi blog aku nie.. alhamdulillah.. walaupun aku tak ada masa untuk blogwalking, komen dan follower tak berhenti terus.. follower aku bertambah seramai 42 orang bulan nie.. dan aku berjaya mengekalkan satu hari satu entri.. malah terlebih satu.. huhu.. alhamdulillah.. syukur ke hadrat Ilahi.. memberikan idea yang tak pernah kering.. semoga berkekalan hendaknya.. aku harap akan ada masa untuk blogwalking... maaf kepada korang semua yang datang tapi tak berbalas.. maafkan aku..........


Penghargaan khas kepada SweetLikeWhat kerana menjadi pengomen tegar yang tak pernah berhenti mengomen entri2 aku.. sangat lar dihargai.. thanks a lot...korang terjah lar blog dia.. entri2 yang sangat terbaik.........hari nie hari yang menggembirakan.. esok hari lahir aku... adakah akan menjadi kenangan yang terindah? Harap2 macam tu lar.. sekian dulu... wassalam :)












p/s : Wish to have a memorable birthday...

6 comments:

Alif Haris said...

YEsss MU menang :) hehehe
kite geng r cmni bro .. MU fans

Far8 budak baik said...

aku bukann pengomen tegar kau ker??
hahahahaha...
tu ar cayalahhh manU..
seyes dasyatttt...
aku baru tahu tadi...
pastu..esok sila cari masa
tuk on9 tauu..hahaha

Aleen Aiden said...

oooo patotla ade orang seronok duk lepak2 smpai tghmlm smlm..bola rupenye...siap!hahah

M Fizan said...

@alif haris hehe..geng pengembaraan bermula.. glory glory manchester united :)

@Far8 budak baik haha,..kau pun....
haha..MU memang terbaik!!!
aku sentiasa cari masa untuk on9 :D

@aleen aiden haha..sape yang siap tu? =D

anez zamri said...

tahniah walaupun baru 3 bulan tapi follower dan mencapai ribuan..hehe..

ish fizan nie..malu akak tau..jangan puji lebih sangat..tapi ape pun tq yekk sudi singgah blog akak.. :)

M Fizan said...

@SweetLikeWhat hehe..bukan senang nak dapat tu...huhuhu

welcome..akak pun tenkiu sudi singgah blog picisan saya ^__^

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif