Welcome To My Life...

Wednesday, August 17, 2011

Yeah So True!


Assalamualaikum..

Betul betul betul.. apa yang betul? Macam dah tak betul jer budak dari Marikh nie.. huhu.. stop!! itu tohmahan yang memfitnah aku.. aku masih waras lagi yer.. yang betul tu adalah ayat dalam gambar di atas.. cer citer ~ cer citer ~ tadi aku tension ulangkaji Matematik.. jadi aku online fb dan jenguk2 ke seantero dunia.. eh, betul lar.. kawan aku keliling glob okey? Jangan jeles .. hahaha.. perasantan jer budak INTEC sorang nie.. cukup2.. straight to the point.. aku terjumpa gambar nie.. dan ayat pertama yang terlintas di minda aku adalah *tajuk entri nie* (YEAH SO TRUE)..

Kepada si jantung hati, I LOVE YOU LIKE SNAPE LOVES LILY.. kalau tak kenal mamat Snape dan minah Lily nie, sila pegang dahi dan mengeluh.. yang lupa sila naik ke puncak Kinabalu dan terjun serta-merta.. Snape dan Lily adalah watak yang berbeza karakter dalam mahakarya J.K Rowling.. apa lagi kalau bukan Harry Potter yang meletup-letup tu.. Severus Snape adalah watak antagonis yang berdendam dengan Harry Potter.. Lily Potter pula adalah watak protagonis dan ibu kepada Harry Potter.. Snape berdendam dengan Harry kerana Harry adalah anak Lily dan James.. Snape sangat mencintai Lily sejak zaman remaja lagi..

Apa sebabnya aku setuju dengan penyataan dalam gambar di atas tu? Okey, kepada yang tak tahu cerita Harry Potter, walaupun Snape nampak jahat sepanjang tujuh buku cerita nie, tapi sebenarnya dia baik dan setia pada Profesor Dumbledore didorong cinta sampai matinya kepada Lily Potter.. hatinya tak pernah berubah walaupun wataknya kelihatan bengis dan menimbulkan perasaan benci aku-nak-bunuh-kau kepada peminat2 Harry.. huhu.. kalau nak tahu lebih lanjut, sila rujuk pak cik Google dan buat kajian cerita Harry Potter.. yang penting, i love you like Snape loves Lily.. ohhh.. romantiknya.... <3

Kurang seminggu jer lagi ... home sweet home.. wassalam...













p/s : Teringat cerita Harry Potter..

2 comments:

Aleen Aiden said...

skang memang rase nak tepuk dahi sendiri sbb xknal sanpe n lily. =_='

M Fizan said...

@aleen aiden tanya pak cik google..huhu

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif