Welcome To My Life...

Thursday, April 5, 2012

Suci Niatku


Assalamualaikum..

Hari-hari yang aku lalui ketika ini agak sibuk. Terlalu banyak yang perlu difikirkan. Menjadi seorang pelajar A-Level dengan cabaran yang menduga. Namun cabaran adalah lumrah kehidupan yang mesti dilalui. Aku mencari jua masa untuk memberikan motivasi kepada orang lain.

Ramai orang bertanya kepada aku. Mengapa status facebook yang aku kemas kini penuh madah-madah pujangga? Dan kebanyakannya dalam bahasa penjajah. Adakah aku mencari populariti? Tidak. Jawapan aku mudah dan konsisten.

Aku cuba mencari sesuatu yang menyumbang kepada orang lain. Aku mahu orang lain tersenyum apabila mereka membaca ayat motivasi yang aku kongsi. Aku mencari kata-kata hikmat yang terkenal, aku tapis, aku pilih yang terbaik untuk dikongsikan. Bagi aku, senyuman mereka yang bersemangat selepas membaca status aku adalah kegembiraan buatku.

Kalau korang nak baca kata-kata hikmat yang aku tapis, add lar aku.. ^_^
senyuman korang inspirasi aku untuk terus memotivasikan..









p peluk s : Nampak sangat tak ada idea.. haha..


No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif