Welcome To My Life...

Tuesday, April 8, 2014

Pemanasan Rumah

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, selepas dua semester belajar di IMU, akhirnya semua budak Baitul Kachak dapat duit biasiswa untuk sem lepas. Maka kami buat keputusan untuk buat majlis jamuan makan sempena 'pembukaan' rumah. Bahasa omputehnya, pemanasan rumah. Eh, house warming.

InsyaAllah, jika diizinkan Allah, majlis akan dilangsungkan pada hari Ahad, 13 April 2014. Majlis sebelah pengantin lelaki. Eh.

Berasaskan faktor keselamatan dalam negeri, kami bersepakat bahawa hanya Muslim brothers akan dijemput. Jika satu cohort ME213 dijemput sama, dikhuatiri Vista Komanwel C1 akan roboh serta-merta. Jadi untuk mengelakkan kesesakan lalu lintas yang dahsyat dan pengisytiharan darurat, kami setuju untuk menghadkan tetamu undangan.

Hasil musyawarah dan perbincangan mendalam selama tiga purnama, kami bertujuh akur untuk menjadikan *rahsia* sebagai menu utama. Di sebelah kiri (atas ke bawah), Ipan, Anep, dan Fizan. Di sebelah kanan (bawah ke atas), Azra, Ilham, Fitri. Bawah sekali tu Sifu.

Sekian dulu dari kami. Saya mewakili penghuni Baitul Kacak berharap moga dengan pembukaan rumah ini, rumah kami akan diberkati Allah sepanjang pengajian di IMU ini. InsyaAllah.



Vista Komanwel C1
1600
8/4/2014


No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif