Tuesday, August 6, 2013

Nota Buat Kamu

 
Sha.
Norshamila. Blogger yang aku kenal di alam maya dan tak pernah bersua di dunia realiti. Aku hanya mengenalinya sebagai seorang blogger. Sha tau tak, ada orang tanya. Kenapa kita macam rapat? Haha. Entah lah. Sha hanya seorang lagi rakan blog. No more than that.

Nor Atikah Safirah. Oh si jantung hati. Sha tu kawan je lah. Bukan apa pun. Awak jeles ke? ^_^ Nah, entri ni istimewa untuk awak. Biar awak tahu perkara sebenar. Saya tak rahsiakan apa-apa. Kami tak pernah ada apa-apa sebelum ni. Betul kan, Sha? 

Umi, tengok bakal menantu ni. Haha. Semalam dia beli cincin. Gurau pasal bertunang. Dia suruh bertunang dengan Sha. ^_^

Harap si jantung hati dah jelas tentang hal ni. Tak payah lah suruh saya bertunang dengan Sha lagi. Lawak. Dah baca nota ni, harap awak boleh senyum macam bayi.
For you, nota buat kamu.
 
 
 

No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif