Welcome To My Life...

Saturday, August 30, 2014

Raya Yang Tak Raya

Assalamualaikum.

Okey, sekarang dah masuk bulan Zulkaedah. Syawal dah berlalu pun. Masa Syawal dulu aku tak ada mood nak tulis blog. Sekarang baru mood tu datang. Maka, inilah entri raya yang tertangguh.


Aku beraya di Johor. Tapi macam tajuk di atas, tak raya sangat pun. Sebabnya peperiksaan akhir bermula beberapa hari saja lepas raya. Aku balik kampung awal. Nak seronok pun tetiba ingat nak kena stadi. Memang terganggu mental dan fizikal. Masa sanak saudara buat persiapan raya, aku kena curi masa untuk ulang kaji. Terpaksa.


Alhamdulillah, pengorbanan itu berbaloi. I survived first year. Kita bukak buku baru, cerita baru.....


...dan sepupu baru. Ni sepupu paling kecik, Akim.


Aku balik awal dari famili. Aku terus ke KL untuk meneruskan perjuangan menaiki bas. Inilah kisah ringkas raya 2014, yang diceritakan sebulan selepasnya. ^_^




No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif