Sunday, December 30, 2012

Photoshop Everywhere


Adik aku dah habis SPM. Memandangkan dia takde kerja, aku suruh dia tolong edit gambar aku dengan Adobe Photoshop CS6. Yelah kan, dia pernah pergi kursus edit gambar semua ni.

Hasilnya? 


Aku suka yang ni. Aku dan Atip (adik bongsu) bersinar gitu. 


Serabut sikit. Tapi inilah seni kan? 

 
Adik aku kata ni efek tikar. Walaupun aku tak nampak mana tikar, cantik jugak. Tikar pun tikar lah...


Arrr. Apa dah jadi dengan gambar aku.


Malas sangat budak ni nak edit satu demi satu. Nah, tiga dalam satu!


Okeyh, awesome

Photoshop, photoshop everywhere!











p palang s : Cun...


2 comments:

Lyaa Suriany said...

untung ada adik yg boleh tolong edit kan kan kan

M Fizan said...

@Lyaa Suriany haha. kalau edit sendiri memang tak jadi lar gamaknya...

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif