Welcome To My Life...

Monday, December 3, 2012

Wajah Baru

Assalamualaikum.

Nak wajah baru. Belum berwajah baru.


Yeah, aku nak wajah baru untuk blog aku. Tapi... sayang dengan apa yang ada. Huhu. Takut nanti bila ubah, jadi rosak, kang menyesal pulak. Aduh duh duh. Rasanya dah lama sangat blog aku ni dengan rupa macam yang korang nampak. 

Rasa tak kena pulak bila tengok. Macam ada something wrong. Tapi tak tahu benda apa yang silap. Sudilah kiranya korang tolong tengok-tengok apa yang tak kena dalam blog aku ni. Mana tahu ada sesuatu yang korang tak selesa bila tengok. Ce cite, ce cite.

Atau mungkin korang ada ilham untuk penambahbaikan. Aku dah lama tak tengok blog tutorial. Mana lar tahu ada feature baru untuk mencomelkan lagi blog aku ni. Inallah jamil, wa yuhibbu jamal. Allah itu cantik, dan sukakan kecantikan. Aku pun suka benda-benda cantik ni.

Kalau ada idea untuk mengindahkan lagi blog Lelaki Dari Marikh, sila tinggalkan pandangan korang di ruangan komen. Kerjasama anda sangat dihargai. 

Yang tulus ikhlas dan jujur, Lelaki Dari Marikh.













p peluk s : New face, new spirit..


4 comments:

Nik said...

boleh ubah header dan backgroud.mesti akan nampak lagi menarik :)

نورعيم said...

cuba kecikkan background title post tu. mcm besar sgt je.

#ni pandangan sy je :)

tirahzairi said...

simple2 pon okay lah...hihi

M Fizan said...

@nik ros thanks suggest :)

@Noraim done. thanks bagi pandangan :)

@tirahzairi hihi. betul :)

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif