Monday, December 31, 2012

Satu


Satu.. satu.. err. bukan satu Malaysia. 

Esok tahun baru. Okey, makin besar ni makin malas nak peduli pasal tahun baru Masihi. Masa laju sangat. Rasa macam setahun berlalu terlalu pantas. 

Esok cuti. Lusa adik aku yang bongsu akan masuk darjah satu. 


Nursyahed Natif a.k.a Atip a.k.a Comel pada hari orientasi. Di hadapan sekolah yang melahirkan aku. Moga sekolah yang sama dapat membentuk Atip menjadi legenda Sintok. Ceceyy.


Beza 13 tahun. Tengok, paras pinggang saja. Aku rasa budak moden makin kecik. *sigh

Atip ni macam baru empat tahun. Aku pun tak percaya dia dah masuk sekolah rendah. Mungkin sebab dia suka cakap umur dia empat tahun walaupun dia baru berusia dua tahun satu ketika dulu. Memori.

Apa pun, aku doakan Atip akan menurut jejak aku di INTEC. Jadi budak baik ye adik. 











p sepak s : Teringat kenangan lama..


No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif