Welcome To My Life...

Monday, January 28, 2013

January 28 : A Day Without You


Apakah mereka kira mereka tahu apabila mereka melihat seseorang menangis?

Bila saya bangun tidur, saya nak hantar SMS macam selalu. Dan kemudian saya sedar, hari ni saya perlu belajar untuk tidak mengganggu awak. 

Luka di badan nampak berdarah, luka di hati siapa yang tahu?

Saya jauhkan diri dari henfon. Sebab saya rasa nak hantar SMS bila saya tengok. Saya baca semula SMS awak yang dulu. Yang sangat menyenangkan sehinggakan saya rasa terlalu sayang nak padam.

These memories make me happy. Just let me live in the memories with you

If growing up means you change, i wish you never grew up. I miss the old YOU

Akulah hati yang kau sakiti.

No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif