Welcome To My Life...

Sunday, February 17, 2013

Time To Be Serious


It's time. Time to be serious. Because the time is running out.

I have problems now. Aku yakin Allah menguji aku kerna aku mampu menanggung semua ni. Rileks lah. Animals have problems too. Huhu. Siapa tahu lara di hati ini? Bahagia untuk diri sendiri. Aku yang jadi sapi.

Balik cuti raya cina 10 hari ni langsung tak boleh study. Satu sebabnya berada di rumah. Dan sebab yang kedua, jiwa tak tenang. Sangat menyakitkan. Biarlah aku simpan semua cerita sebagai rahsia. Biar aku pendam semua duka. 

Yang aku tahu, esok aku perlu memulakan pecutan akhir. No more rest. Kawan-kawan aku dah jauh meninggalkan aku dalam ulang kaji. Diorang dah seminggu mendahului. Aku cuma ada masa dua minggu untuk cover silibus tiga subjek yang aku belajar dua tahun lamanya. 4 Mac ni, peperiksaan percubaan akan bermula. It's dream no more. This is reality.

Tiada masa lagi untuk bergurau. Ini serius. 

Nazif, wake up and live. Dreams are beautiful but it is virtual. Never mind. I'll live this reality first and then dream again.

Aku akan berusaha habis-habisan. Moga Allah permudahkan.


No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif