Welcome To My Life...

Sunday, March 16, 2014

Axe Brother

Assalamualaikum.

Ya, saya memang maksudkan Brado Kapak. Usai membaca entri ini.

Sejujurnya aku bukan pengikut dia. Aku hanya mengenali brader tersebut hari ini. Selepas membaca entri tentang klu kehilangan MH370. 

Aku membelek komen di bawah. 'Nampak macam Syiah'. Aku pun rasa begitu apabila membaca hadis yang disebut dalam artikel. Sangat meragukan. Tetapi bagi aku, aku lebih fokus kepada tujuan asal entri tersebut. Berkenaan punca rampasan MH370.

Terbongkar sudah hakikat bahawa kehilangan MH370 bukan kerana terhempas. Ia adalah perancangan teliti yang begitu sulit untuk mencetuskan kacau-bilau di bumi bertuah ini. Rampasan berprofil tinggi. Angkara siapa? Itu menjadi persoalan pokok. 

Malaysia memang kaya dengan hasil bumi dengan kedudukan yang teramat strategik. Itu yang tercatat dalam lembaran buku teks 'Sejarah' di sekolah menengah. Itulah sebabnya kuasa-kuasa besar mahu campur tangan seperti yang pernah berlaku dulu. 446 tahun kita dijajah. Empat abad lamanya.

Janganlah kita lupa sejarah. Ambil iktibar. Jangan biar kuasa asing campur tangan dalam pemerintahan negara kita lagi. Cukuplah sekali. 

Bagi aku, teori yang dibawa oleh Brado Kapak ada benarnya. Aku tidak mengatakan aku bersetuju 100%. Tetapi segala konspirasi ini telah lama dirancang Yahudi Zionis laknatullah.

Bagi sesiapa yang tak percaya atau tak tahu teori konspirasi, yakinlah fitnah akhir zaman adalah janji Allah. Zionis sedang merancang New World Order. Amerika Syarikat menjadi boneka Israel. Itu terang lagi bersuluh.

Doakanlah negara kita terus aman makmur. Jangan kerana maksiat yang kita lakukan, Allah turunkan bala kepada kita semua.

Wallahualam.


Taman Resak
1922
16/03/2014


No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif