Welcome To My Life...

Tuesday, March 4, 2014

Rindu

Assalamualaikum.
 
Allahu. Rindunya nak menulis. 
 
Alhamdulillah. Petang tadi baru saja sampai ke baiti jannati. A place where my heart belongs. A heaven i call 'home'.
 
Melihat wajah ibu bapa tercinta. Melihat famili yang sentiasa dirindui. Inilah kedamaian.
 
I'm back, Changlun. Kembali untuk berehat sepanjang cuti semester. Cuti yang agak panjang. Tiga minggu lamanya. Peralihan dari semester satu ke semester dua.
 
Aku baru saja menyempurnakan projek komuniti untuk semester depan. Aku menyampaikan ceramah motivasi di Melaka bersama dua orang rakan. Di sekolah salah seorang dari mereka. Berbagai kesukaran ditempuhi. Akan aku simpulkan dalam pendedahan bersiri tentang pengalaman yang sangat berharga bagi aku.
 
Semester baru akan bermula 24 Mac ini. Aku hanya mahu menikmati momen ini. Cuti semester. 
 
I just wanna rest.
 
 
 
Changlun
2050
04/03/2014 




No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif