Welcome To My Life...

Sunday, March 23, 2014

Buka Buku Baru

Assalamualaikum.

Semester baru, cerita baru. Tamat semester pertama, tutup cerita lama. Sem kedua yang lebih mencabar akan bermula esok. Tak ada masa lagi nak fikir soal hati. Yang sem lepas nak kena ulang kaji. Yang sem ni kena buat persediaan awal. Bukan harus lagi. MESTI.

Sem lepas 35% saja untuk penilaian tahun pertama. Baki peratusnya dalam sem kedua ini. Pasti sangat menguji fizikal dan mental. Fuhh fuhh. Aku baru saja tiba di kediaman sewa petang tadi.

Untuk sem kedua ni, nama aku berada di atas senarai yang mungkin disusun secara rawak. Tapi yang aku suka, aku berada dalam kumpulan pertama untuk semua sesi. Lawatan ke klinik, Medical Museum Session, Problem-Based Learning, dan kemahiran klinikal.

Satu yang tak menarik, aku akan menjadi yang terawal dalam peperiksaan kemahiran klinikal. Itu bermaksud tekanan juga. Tapi dapat habis lebih awal dari orang lain. Itu mungkin satu motivasi. >.<

InsyaAllah semuanya akan baik-baik saja. Semangat untuk memulakan semester baru. Fighting!



Sri Petaling
2202
23/03/2014


No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif