Welcome To My Life...

Saturday, August 25, 2012

Aku Kaya

Assalamualaikum.

Ni bukan filem Aku Kaya lakonan Yassin, Ilya dan Hamdan ditayangkan semula. Filem tu dah kuno gila. Masa aku kecik-kecik je aku tengok cerita tu. Tadi aku jadi orang kaya sementara. Sempat tersenyum gembira walaupun guna taktik kotor. Harhar. Hari ini dalam sejarah aku menang satu juta dolar dalam Who Wants to be a Millionaire.

Sayangnya bukan duit betul pun. Game dalam netbook Tosheen aku ni je. Ekceli aku guna taktik kotor memandangkan aku dah berulang kali main tapi tak pernah lepas $32,000. Maka hari ini aku memanfaatkan teknologi sepenuhnya dengan mencari jawapan di internet. Trimas pak cik Google yang membantu aku merealisasikan mimpi menjadi jutawan. Walaupun sekadar di alam fantasi.


Tahniah diucapkan kepada diri aku sendiri. Ceit, aku bukan mimpi basah lar. Ni aku mintak tolong incik Google. Hoyeah!! Aku dah jadi jutawan.. Aku kaya!!










p palang s : Best kan kalau realiti..

No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif