Saturday, March 24, 2012

Bila Bosan Bertakhta


Assalamualaikum..
Salam sejahtera Lelaki Dari Marikh hulurkan.. :)

Bila bosan-bosan, kita pergi jalan-jalan. Malam atau siang, kita dah tak pandang. Biar apa pun menghalang, asalkan hati senang.



I-City. Kali pertama aku sampai selepas dua semester di Shah Alam. ^_^
Seronpk jugak tengok pokok warna-warni.


Dua orang rakan sekelas. Adib dan Syahid. Patutnya ada sorang lagi.
Tapi Azri tak nak ikut.

Pengajarannya, biar apa pun berlaku kerana pengalaman adalah guru.
Errr.... aku merapu di situ.









p peluk s : Saturday night movie....

4 comments:

chemay said...

tak de kesempatan lagi nak gi situu.
jelesss
T___T

ABU said...

beberapa bulan dudlu aku pernh gi i-city.. dengr2 sekarang dah banyk yg berubah..

msredcheesecake said...

Belum pernah gi icity... Tengok dari highway jer...hweee

M Fizan said...

@chemay hewhew.. nanti ajak hubby ^_^

@ABU hehe..tak tau lar nak kata.. first time kan...

@msredcheesecake hewhue.. cuba lar masuk.. cantik waktu malam ^^

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif