Monday, March 5, 2012

Kembali Ke Syurga


Assalamualaikum..

Tengok tu.. ringkas.. maklumat jelas kan.. nombor-nombor jer.. harap-harap korang semua yang baca faham lar yer.. tak sabar dah nie.. empat hari jer lagi.. 96 jam yang menyakitkan.. rindu pada syurga.. alhamdulillah, akhirnya tiba jua masa kembali ke syurga..

Kalau di seberang laut nanti, memang bertahun lar tak balik.. nie baru sebulan di INTEC.. dah tak sabar-sabar.. tiket bas dah beli.. tunggu masa jer.. kelas habis pukul 12 tengah hari.. hasrat di hati nak balik secepat mungkin.. tapi ada percubaan IELTS petang tu.. jadi terpaksa lar menangguhkan hajat..

Aku rindu pada mereka.. umi, ayah, Acip, Atip, Akib.. wait for me.. i'll be home.. cukup lar entri ringkas untuk makluman semua.. masa untuk tenangkan fikiran yang serabut dan stres dengan kesibukan hidup seorang pelajar.. tapi nampaknya banyak nak kena ulang kaji.. demi Allah.. demi masa depan dan keredhaan umi dan ayah, aku akan istiqamah dalam perjuangan ini.. insya-Allah..










p sepak s : Can't wait!!

3 comments:

akuamir said...

haha,, sengalll... takde sape tau,, yang pasti,, dah dekat.. ^^_

9n0L4 said...

baru sampai rumah eh?. hee. slmt bercuti. ;)

M Fizan said...

@akuamir apa yang dah dekat tu? haha

@9n0L4 heee..tenkiu2

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif