Welcome To My Life...

Friday, January 3, 2014

Mesej

Assalamualaikum.

Astaghfirullah. Beristighfarlah. Mohon keampunan Allah.

Hari ni Allah menegur aku. Melalui sorang akak yang aku hormati kerana-Nya.

"Akak baca blog Nazif."

Terkejut. Alamak. Ingat saja nak tegur bekas rakan sekelas di INTEC pagi ni semasa di dewan kuliah. Tak sangka pulak tu ayat yang keluar. Ayat seterusnya lebih memetir. Membuatkan aku berfikir.

"Akak tak nampak mesej yang Nazif cuba sampaikan."

Maksud akak?

"Yelah, biasanya orang menulis ada mesej yang nak disampaikan."

Huhu. Lalu aku pun terkedu.

Sebenarnya akak. Blog saya ni memang saja-saja nak cerita kisah hidup saya. Tapi memandangkan akak dah cakap tu, mungkin Allah nak tegur saya. Saya bertanggungjawab atas apa yang saya tulis dan orang baca.

Baiklah. InsyaAllah saya akan menulis sesuatu yang lebih bermesej. Bukan untuk akak. Untuk Pencipta yang masih menyayangi saya dan ingin saya berpesan-pesan kepada kebenaran.

Moga Allah redha dengan kita semua.



Bukit Jalil 
1749
03/01/2014



No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif