Friday, May 31, 2013

Dear Reader


Tak sangka, ada jugak junior yang TERsinggah sini membaca coretan senior. Haha. Lelaki Dari Marikh diserang sindrom segan yang teramat melampau ketika ini. Tak tahu mana nak sorok muka yang kacak macam Aaron Aziz. Eh, muka yang kacak tu bukan fitnah. Tu doa namanya. ^_^

Kepada 'beliau', tahniah kerana telah berjaya menyesatkan diri ke blog picisan ini. I don't know how on earth you can find my diary. LOL. Jangan terkejutlah kalau terbaca entri yang merepek makan kerepek, atau merapu tak tentu hala tuju. 

I treat this blog partly as my diary. Jadi tak hairanlah, ada banyak entri peribadi yang terselit dalam perkongsian di sini. Cerpen dan novel-pendek-bersiri yang belum sempat untuk disambung lagi tu memang ditulis ketika ilham meronta-ronta untuk dizahirkan menjadi penulisan. 

Seriously... once again, i wanna ask. How on earth did you arrive here? Tetiba ja panggil beta A Guy From Mars. =.=

Pesan buat anda, rezeki tu Allah dah tentukan. Allah rancang yang terbaik untuk kita. Kalau nak cerita, Bill Gates tu tak habis universiti pun. Sangat kaya mamat tu sekarang. Nampak tak?? Haaa. Motifnya nak bagitau, pra-U bukan ada apa pun. Asasi dulu, nanti buat ijazah mintak lar biasiswa. Macam Ikram, Suhairi, dan Haikal. 

Atas pujian untuk penulisan tu, ikhlas tak? Haha. Kalau ikhlas, alhamdulillah. Segala puji-pujian hanya bagi Allah. Tidak ada apa pada diri ini melainkan apa yang Allah kurniakan. Alhamdulillah.

And... for your question. Ya, ayat-ayat jiwang tu memang UNTUK DIA. Nak tegaskan, i wrote that not for her to read. If i know 'she' will read, i'll never write. KALAULAH DIA BACA kan... 'she' may read one fine day. Or 'she' might not. Hanya Allah yang tahu. 

Entri-entri tu sekadar luahan perasaan. Kalau 'dia' terbaca nanti. Biar dia mengerti perasaan lelaki ini. 

Dah baca tu, senyap-senyap ya. Good luck masuk Asasi tu. Do your best, and let Allah settles the rest. ^_^










No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif