Welcome To My Life...

Tuesday, October 29, 2013

Sikit


Dua tiga bulan ni nampaknya kadar penulisan aku semakin merosot. Niat nak menaip tu memang ada. Tapi kesibukan hidup membuatkan aku membatalkan hasrat untuk mengetuk papan kekunci.

Apa yang sibuk pun aku tak faham. Sebenarnya terlalu banyak masa lapang berbanding masa untuk ke kelas. Selepas minggu orientasi, kuliah biasanya hanya pada sebelah pagi. Sekali sekala saja pada waktu petang. 

Sesi petang biasanya untuk Medical Museum atau Clinical Skills Unit. Kadang-kadang sesi pembelajaran sudah tamat pada waktu tengah hari. Lebih banyak masa aku berada di rumah berbanding di IMU. 

Biasanya aku tidur lewat. Maka waktu-waktu lapang ni aku gunakan untuk qada masa tidur yang tak cukup. Aku suka tidur lepas solat Zohor. Atau pada waktu tengah hari, apabila ada masa lapang selepas kuliah pagi dan sebelum kuliah sesi petang.

Masa lapang yang lain aku gunakan untuk tengok movie. Maka kuranglah masa yang aku ada untuk tulis blog. Ujian pertama aku akan berlangsung pada 26 November. Masa aku lepas ni mungkin banyak aku habiskan untuk ulang kaji pelajaran.

Apa pun, lima hari cuti di rumah bermula Jumaat ni adalah masa untuk rehat. Rehat lagi? =.= Nak jalan-jalan dengan famili. Lama dah tak jadi pak supir.

Entri yang banyak dulu, sekarang dah tinggal sikit. Entri yang dulu panjang, sekarang dah pendek. I need to do something.


No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif