Wednesday, May 28, 2014

Breathing Space

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, got some breathing space.

Semalam dah siapkan reflective writing untuk lawatan ke klinik. Tentang keselamatan pesakit. Walaupun hanya 5%, tetapi sangat bermakna untuk penilaian tahun pertama. Deadline 31 Mei nanti, tapi selalunya aku hantar sehari sebelum atau pada hari deadline

Syukur alhamdulillah, kali ni dapat hantar lebih awal. Rasa lega sangat-sangat. Kesian juga tengok housemates yang baru nak mula dan tanya macam mana nak buat. Aku pun dah tak ingat dan malas nak ingat lagi. Aku tulis saja selepas baca rujukan dari sahabat sem 3 yang sebaya.

--------------------------------------

Hari ni (Rabu) aku tak ada kelas atau apa-apa sesi. Orang lain ada. Esok pun sama jugak. Housemate aku yang sama Kumpulan 1 batch ME213 dah balik Perak. Jumaat ni baru sambung kuliah. Walaupun banyak nak kena ulang kaji, tapi rasa tenang sikit tak kena pergi IMU. Walaupun sebenarnya sebelum ni pun satu hari ada satu je sesi. ^_^

Peperiksaan akhir semester. Hmm. Tinggal dua bulan lebih saja. Memang banyak nak kena ulang kaji. Kalau biarkan bertimbun, boleh setinggi Gunung Everest. Nak kena mula pecut dah ni. Sebab ujian skil klinikal pun kena lepas di samping bahagian teori.

------------------------------------

InsyaAllah sehari dua ni nak update entri tentang rombongan ke homestay Air Manis. Moga Allah permudahkan urusan.



Sri Petaling
2340
28/05/2014


No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif