Tuesday, August 16, 2011

Liga Perdana Fantasi


Assalamualaikum..

Entri suka suki ini saja2 ditulis selepas hati dengan senangnya berasa gembira melihat markah terkumpul untuk perlawanan pertama Liga Perdana Inggeris musim 2011/2012.. kepada pengurus2 fantasi yang selalu berangan nak berentap dengan Sir Alex Ferguson dan Pep Guardiola tu boleh lar menyertai permainan mencabar minda ini di SINI.. tak susah pun.. pilih 15 orang pemain dan siapkan kesebelasan untuk perlawanan liga minggu tersebut..

Walaupun baru perlawanan pertama, aku bersyukur sebab dah dapat 5000 teratas Malaysia.. haha.. kerek pelik jer budak sorang nie.. kalau gambar kat atas tu tak jelas.. aku dapat 66 markah untuk minggu nie.. ada sejuta lebih pengurus fantasi di seluruh dunia.. aku berada di ranking 137,078.. wahh.. 150,000 teratas.. alhamdulillah.. di Malaysia, aku berada di ranking 4443.. tak lar terlalu teruk untuk percubaan keberapa entah dan kejayaan kali pertama.. jadi korang boleh bayangkan kenapa remaja matang yang tak berapa matang nie seronok terlebih.. huhu.. yang penting, di INTEC, aku berada di ranking teratas untuk minggu nie.. walaupun hanya untuk minggu nie, itu pun sudah cukup memuaskan hati aku.. tengok lar minggu depan macam mana pulak jadinya..

Seminggu lagi sebelum aku dapat pulang ke rumah.. I miss my home... wassalam..














p/s : Exam dah dekat.. lalalala...

5 comments:

alif haris said...

hehehe .. ko lyn gak eh bnde ni :D

Niena Pengembara Ilahi said...

study dlu, baru leh makan bola, tido bola :)

M Fizan said...

@alif haris haha..mesti ar.. ko ada?? :D

@Niena Pengembara Ilahi haha..study tetap study.. bola tetap bola :D

SweetLikeWhat said...

minat betul bola yekk.. :)

M Fizan said...

@SweetLikeWhat of course lar, kak.. fanatik nie.... :D

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif