Wednesday, August 17, 2011

Maafkan Aku......


Assalamualaikum...

Lama dah aku nak tulis entri nie.. tapi tak pernah sempat.. ada jer yang menghalang.. ada jer aral yang melintang.. kerana ketidaksempatan itu lar aku dengan rela hatinya meminta maaf.. maaf sangat2 kepada rakan2 blogger sekalian.. eh, salah ke aku mintak maaf? takkan hari raya jer boleh mintak maaf? am i right? huhu.. ada beberapa sebab yang membuatkan aku tergerak untuk meminta kemaafan daripada korang semua blogger2 yang otai.. aku hanyalah blogger picisan yang mendapat sokongan korang selaku para pembaca setia..

Pertama sekali, aku nak mintak maaf sebab kekurangan masa untuk membalas jejak korang di shoutbox.. dah 44 hari kesan tapak kasut korang di shoutbox gagal aku jejaki semula.. tapi jangan lar berhenti untuk menjerit di kotak jerit tersebut kerana aku pasti akan membalasnya bila berkesempatan nanti.. dan kesempatan itu semakin tiba.. ya, hari kepulangan aku ke rumah tercinta semakin dekat.. aku dah tak sabar untuk memburu korang semua.. penjejak2 setia aku.. nantikan kebangkitan aku.. huhu.. maafkan aku sebab tak dapat jejak korang sepanjang sebulan nie..

Aku nak mintak maaf jugak sebab dalam sebulan nie kebanyakan entri aku semuanya berkisar kehidupan seharian aku di INTEC.. cuma hari2 tertentu saja seperti hari Rabu (Wordless Wednesday) dan Jumaat (Thoughtful Friday), aku dapat buat entri bermanfaat.. maafkan aku.. aku tak sempat untuk berfikir.. kat rumah aku nie perlu berebut untuk online.. jadi aku tak boleh fikir lama2 idea bernas untuk kebaikan korang.. tapi insyaAllah bila aku dah beli laptop sendiri nanti (dalam tempoh masa tidak lama lagi), aku akan kembali menjadi blogger yang hiperaktif semula.. buat masa sekarang, blog aku lebih berfungsi sebagai diari harian yang akan aku baca semula bersama isteri, anak dan cucu.. maaf.....

Kekangan demi kekangan.. halangan demi halangan.. tapi aku masih cuba mencuri masa untuk mengemas kini blog aku nie setiap hari.. ada masanya aku gagal kerana masalah masa.. tapi aku rasa aku dah cuba yang terbaik.. yang komen sentiasa aku balas.. tak kira cepat ataupun lambat.. sekian dulu untuk kali ini.. maafkan aku yer kawan2.... i'm so sorry.... wassalam..













p/s : Memohon kemaafan menjelang raya...

6 comments:

alif haris said...

waah balik nnt boleh la serbu sampai lebam hahaha :D

SweetLikeWhat said...

di maafkan..haha :)

Luqeem™ said...

its ok bro..nnti kembali mengegar ya!..hehe

M Fizan said...

@alif haris haha..itu sudah mesti....

@SweetLikeWhat haha..thanks akak :D

@Luqeem� hehe..bukan janji tapi pasti ^__^

suha said...

hai..long time tak berbalas komen kan?hehe really miss u (^_^)

M Fizan said...

@suha akak..... miss u too..... huhu.. lama akak hilang .. saya kejap jer dah ada purata entri satu setiap hari...hehe :D

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif