Monday, August 15, 2011

Dua Dalam Satu



Assalamualaikum..

Emmm.. gambar di atas pun sudah jelas menunjukkan perasaan aku ketika ini yang bercampur-baur.. ya, masih gembira.. dan juga masih sedih... dua dalam satu..

GEMBIRA.. ya, korang semua mesti nak tahu sesuatu yang menggembirakan dulu kan? Yang menggembirakan sudah tentulah kemenangan pasukan kegemaran aku dalam Liga Perdana Inggeris iaitu Manchester United.. United berjaya menewaskan pasukan yang tidak terlalu kuat, West Bromwich Albion, dengan kemenangan tipis 2-1.. erm.. walaupun hanya kemenangan yang kurang meyakinkan, a win still a win kan?? cuba korang fikir.. mana lagi bermakna antara menang 5-0 sekali saja dan menang 1-0 sebanyak lima kali? Tipis atau tidak, ia tetap kemenangan.. ayat sokong habis-habisan.. hehe.. fanatik ooii..

SEDIH.. aku rasa semua rakyat Malaysia pasti merasakan getaran perasaan yang sama dengan aku.. amat lar sangat menyakitkan hati untuk tahu yang Lee Chong Wei tewas dengan sangat tipis.. perlawanan yang sangat2 mendebarkan.. 22-20, 14-21, 21-23.. dua mata perlawanan gagal disempurnakan untuk merealisasikan impian melihat juara dunia badminton pertama dari Malaysia.. budak2 INTEC semua sibuk nak cuti kalau Chong Wei menang semalam.. huhu.. sayangnya tak kesampaian.. Lin Dan ternyata lebih bagus daripada Chong Wei dari segi melakukan sedikit kesilapan.. aku patriotik.. sedih sangat nie... wuuuuu.. it's okay, Chong Wei.. you have gave your best fight.. we all proud of you.. better luck next time..

Dan.... tak sabar nak balik raya.. menghitung hari.. wassalam :)













p/s : Lapan hari lagi.....

3 comments:

aleen aiden said...

xpe,chong wei kalah bergaya smalam.xde hal.hu3

SweetLikeWhat said...

dah beli tiket ke..nanti tak dapat pulak balik beraya.. :)

M Fizan said...

@aleen aiden huhu..bangga dengan lee chong wei :D

@SweetLikeWhat huhu..belum.. tak tahu lar apa nasib.. sob2

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif