Welcome To My Life...

Tuesday, August 23, 2011

Menghilang


Assalamualaikum...

Aku akan menghilang buat seketika untuk satu tempoh yang tidak dapat dipastikan lagi.. apakah sebabnya tidak dapat dipastikan? sebab aku sangat terikat dengan diari aku nie.. masa awal2 datang INTEC pun seminggu orientasi jer aku tak dapat update.. lepas tu sentiasa aku curi masa.. setiap hari.. di mana2 saja.. haha.. rajin sungguh aku menghiasi diari online aku nie.. mesti lar kan.. dah hias cantik2 blog nie, tak kan nak biar berhabuk jer? Maka aku rasa sangat berat untuk terpaksa menghilang.. menghilang ke satu tempat..macam perempuan dalam gambar di atas..

Tapi menghilang ke tempat nie sangat best.. aku akan balik kampung malam nie.. 8.30 malam.. aku akan bertolak pulang ke Kota Tinggi, Johor.. walaupun tak dapat pulang ke rumahku syurgaku di Changlun, Kedah.. aku tetap rasa bersyukur.. kerana sekurangnya 12 hari aku dapat melarikan diri daripada kesibukan hidup di INTEC nie.. kehidupan seharian yang sangat menekan dan mendesak.. huhu.. tapi cuti pun tak macam cuti sangat lar.. kena siapkan tugasan ALEL10 tentang iklan untuk decision-making speech.. arrrrr.... tak boleh nak bersuka ria.....

Selamat tinggal dunia blog... i'll be back..













p/s : Doakan keselamatan perjalanan aku..


4 comments:

Portal Rasmi SMK Bandar Baru Sintok | SMKBBS said...

slamat pulang ke kg :)

Aleen Aiden said...

hilang jgn xkembali ke pangkal jln sudah..ingat,kau ade tanggungjwb terhadap blog.keh3 :P

anez zamri said...

moga selamat pulang ke kampung :)

M Fizan said...

@Portal SMKBBS | Sek Men Keb Bandar Baru Sintok thanks bro :)

@aleen aiden hahaha..kembali sudah :D

@SweetLikeWhat thanks akak ^__^

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif