Wednesday, February 29, 2012

29 Februari 2012


Assalamualaikum...

Baru lima kali.. yer, baru lima kali dalam hidup aku menjengah tarikh 29 Februari.. alhamdulillah, masih dipanjangkan usia untuk menemui tarikh ini sekali lagi.. tarikh yang menghilang empat tahun lamanya dan hanya muncul selang empat tahun.. sinonim dengan tahun penganjuran temasya Sukan Olimpik..

Jika seseorang itu lahir tanggal 29 Februari, maka hari lahirnya hanya boleh disambut selang empat tahun.. jika berusia empat tahun, bagaikan baru setahun.. jika usianya lapan tahun, baru dua tahun sebenarnya.. jika umur meningkat 16 tahun, empat kali saja boleh menyambut hari lahir pada tarikh yang sebenar.. malang atau istimewa? You decide.. ^_^

29 Februari 2012.. could it be a day to remember or a day to forget? Adakah akan menjadi satu hari yang akan dikenang sampai bila-bila atau satu hari yang tidak mahu diingati buat selamanya.. baru pukul 9.45 pagi.. masih panjang lagi perjalanan hari ini.. Allah saja yang tahu apakah ketentuan aku hari nie.. harap-harap semuanya baik dan lancar..

Kepada sesiapa yang menyambut hari lahir pada hari ni, Lelaki Dari Marikh mengucapkan selamat hari lahir yang ke-xx (jangan lupa bahagi empat yer).. hehe.. bergembiralah sepuas-puasnya hari nie kerana hari lahir anda akan tiba empat tahun lagi dan anda belum tentu akan menemui tarikh ini lagi.. sekian dulu entri merapu sementara menunggu kelas Biologi bermula.. wassalam..










p peluk s : 29 Februari..

2 comments:

suha said...

akak suke pic tu..

M Fizan said...

@suha haha.. akak katak memang lar suka pic katak.. :P

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif