Monday, February 27, 2012

Sanah Helwa Ayah


Assalamualaikum..

Ever since my life began,
I realized that "You're the man!"
I saw your wisdom, your courage too,
And I learned I could rely on you.


Your tolerant nature was really great;
Nevertheless, you'd not hesitate
To let me know when I'd been bad;
It must have been hard, but that's being a dad.


You're strong and smart and filled with love--
A gift to me from up above,
So here's a greeting from your biggest fan:
Happy Birthday, Dad, 'cause "You're the man!"

Semalam hari lahir ayah tercinta aku, Md Fared Wakimin.. tapi aku tak ada talian internet di kolej kediaman aku.. jadi terlambat lar nak ucapkan selamat hari lahir.. tapi ingatan tetap tak padam.. tepat 12 malam, SMS kukirim tanda ingatan.. itu sajalah yang mampu aku lakukan dari kejauhan.. semua ahli keluarga aku dapat meraikan di Changlun, Kedah.. kakak aku pulang dari UiTM Arau.. tapi aku tersesat jauh di Shah Alam.. sob sob..

Nak bagi hadiah kena tunggu aku balik 10 Mac nanti lar.. buat kesempatan yang ada ni, aku cuma boleh hadiahkan puisi di atas.. walaupun bukan karya aku sendiri, tapi cukup sempurna untuk menyampaikan apa yang ingin aku beritahu.. Ajib sayang ayah.. Happy 46th Birthday my beloved dad...










p palang s : Nak balik... waaa.......

4 comments:

schaze zainn said...

happy bday uncle :)

p/s: arini beday abah schaze..hikhik

M Fizan said...

@schaze zainn hihi.. thanks schaze.. wish besday kat abah schaze jugak :D

suha said...

sweet la nme ajib tu..nnti kem salam kt uncle tau..haish nape la awk xde abg?haha

M Fizan said...

@suha haha.. akak jangan panggil ajib.. eh.. saya ada abang.. abang angkat jer lar.. haha

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif