Welcome To My Life...

Friday, February 17, 2012

Tenang Seketika


Assalamualaikum..

Jumaat tiba lagi.. dan hidup aku tenang seketika.. dalam seminggu nie ada banyak perkara yang perlu difikirkan dan jua dirisaukan.. bermula dengan topic test Biologi dan diikuti topic test Matematik.. lab report Biologi perlu dihantar Isnin depan dan minggu depan jugak ada topic test Kimia.. jadi masih tak berhenti lagi kerisauan aku.. yang penting, hujung minggu ni aku ada masa untuk sedikit rehat..

Awal pagi tadi aku menonton perlawanan Liga Europa antara Manchester United dan Ajax Amsterdam.. seperti dijangka, United terlalu kuat untuk dihadapi oleh Ajax.. pemain yang dinanti-nantikan, Tom Cleverley, beraksi semula sejak Oktober.. dan dia membuktikan United kehilangan sesuatu semasa dia cedera.. one-touch football.. pemain yang sangat kreatif.. jaringan Ashley Young dan Javier Hernandez cukup untuk kemenangan 2-0 di tempat lawan..

Masa untuk berblog juga semakin berkurangan.. banyak lagi perkara yang perlu diberikan perhatian.. nampaknya hasrat satu entri satu hari perlu diketepikan buat seketika.. demi masa depan yang lebih penting.. selepas semua urusan topic test selesai, aku akan ada masa semula untuk berblog.. tapi buat masa ini, memang tumpuan penuh perlu diberikan kepada pelajaran.. sangat mendukacitakan..









p palang s : I miss rest time.....

No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif