Welcome To My Life...

Monday, February 20, 2012

Selamat Bertugas



Assalamualaikum..

Semalam berlangsung majlis yang meriah di sekolah lama aku.. SMK Bandar Baru Sintok.. pelantikan para pengawas.. pengawas sekolah, pengawas perpustakaan dan pengawas Pembimbing Rakan Sebaya.. walaupun aku tak dapat berada di Sintok kerana tersesat jauh di Shah Alam nie, aku ucapkan tahniah setinggi langit kepada junior sekalian yang telah rasmi menjadi mata-mata cikgu aka musuh-musuh samseng dan pembuli..

Ucapan tahniah yang terutama kepada adik kesayangan aku, Muhammad Naqif yang juga penolong ketua pengawas.. jawatan sama yang aku pegang dua tahun lebih awal.. meneruskan legasi Lelaki dari Marikh.. like brother, like brother.. :) aku bangga sangat dengan adik aku..

Buat adik-adikku yang telah dipilih oleh Allah untuk membantu cikgu, jalankanlah tugas dengan penuh dedikasi dan bertanggungjawab.. bukan ringan amanah yang dipikul.. kerana pada akhirnya, nanti kita akan disoal di dalam kubur apakah yang kita lakukan apabila diberikan amanah.. tak terjawab nanti... selamat bertugas..

Enam hari lagi adalah ulang tahun kelahiran ayahanda yang tercinta.. tak dapat balik.. sedih........ rasanya buat entri khas untuk ucapkan selamat hari lahir.. itu saja yang termampu.. sob sob.. sekian dulu.. wassalam..










p palang s : Risau....


No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif