Welcome To My Life...

Sunday, February 5, 2012

In Dilemma



Assalamualaikum...

Adoiyai.. dilema aku macam ni.. dilema... dilema... kena pilih antara dua.. serba salah aku jadinya.. pilih yang satu, salah.. pilih yang lagi satu pun salah.. ahaaa.. kali ni bukan soal cinta ya.. Lelaki Dari Marikh bukan doktor cinta semata-mata.. kali ni dilema lagi.. tapi pasal siaran langsung perlawanan bola sepak..

Malam ni ada perlawanan Kelayakan Sukan Olimpik 2012 Zon Asia antara Malaysia vs Bahrain.. Harimau Malaya tu.. pasukan negaraku tercinta.. jam 11.15 malam.. sudah pasti ini perlawanan yang aku nanti-nantikan selaku warganegara Malaysia yang patriotik..

Tapi malam ni jugak ada perlawanan tumpuan Liga Perdana Inggeris musim 2011/2012 antara Manchester United dan Chelsea di Stamford Bridge.. Red Devils tu... pasukan kegemaran aku.. siaran langsung jam 12 malam.. jadi aku dalam dilema sekarang ni..

Nak tengok Malaysia ke Manchester United? Aku mana-mana okey jer... ikut budak-budak dalam bilik TV malam ni lar... aku rasa diorang nak tengok Malaysia.. rasa jer lar... mungkin jugak diorang nak tengok big game.. anything will do.. Malaysia Boleh!!










p palang s : Ahad yang memenatkan...


2 comments:

Anonymous said...

pegi tdo je bro..ekekeke

M Fizan said...

@EZAD AMIR haha.. aku tengok dua-dua kot...

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif