Welcome To My Life...

Tuesday, February 7, 2012

Nice Song

Assalamualaikum...

Semalam aku baru dengar single yang Yuna keluarkan bulan lepas.. tajuknya "Biar Mimpi Sampai Ke Bintang".. eh, bukan.. tu telemovie lakonan Randi Pengelola dan Elpira Lui.. tajuknya adalah "Terukir di Bintang".. semalam masa aku online fb, aku terlihat kawan baik aku update status dengan satu baris lirik yang cukup menarik di mata aku.. apa liriknya? Rahsia... terus aku tanya Pak Cik Google.. dan aku pun layanlah lagu dendangan Yuna ni.. thanks bro Rasyad yang memperkenalkan lagu ni secara tak sengaja...




Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang
tak mungkin hilang cintaku padamu

Haaaa.. lirik berwarna merah tu lar yang kawan baik aku gunakan untuk update status dia.. single ni keluar bulan lepas.. korang tak boleh salahkan aku kerana tak up-to-date.. aku ni kan pelajar medik yang terkenal dengan buku di tangan.. ececeh.. bukan aku lar.. tu pelajar medik lain.. tapi aku lebih kurang sama.. kelas sampai petang.. malam belajar dan tidur.. tak sempat dengar radio.. +_+

Apa pun, tahniah buat Yuna yang sekali lagi menghasilkan single yang begitu 'menangkap' (catchy).. aku dengar sekali terus jatuh hati.. macam lagu-lagu Yuna sebelum ni pun semua aku layan.. terbaik dari ladang.. Cinta Sempurna, Dan Sebenarnya, Penakut.. dan sekarang Terukir di Bintang.. kepada yang belum pernah dengar, sila layan laju-laju.. keep it up Yunalis!!










p sayang s : Sokongan dari Marikh..

3 comments:

Liyana Anuar said...

Lagu ni memang best~

Liyana Zahim said...

Alaaa tak suke lah die... Tp lgu ni bunyi cam klasik2 camtu.. Layan gakla.. Heheh~

M Fizan said...

@Yana Libra best sangat.....

@Liyana Zahim heheh.. memang best lar cik novelis.... sekali dengar terus terpaut :D

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif