Wednesday, February 29, 2012

Happy Moment


Tarikh : 28 Februari 2012

Tempat : Sunway Pyramid

Assalamualaikum..

Dua hari lepas aku dan separuh lagi budak-budak kelas 12M5 bergerak ke Sunway Pyramid untuk melepaskan tekanan belajar yang begitu menghimpit sanubari.. hahaha.. ayat macam parah jer.. jadi untuk menghiburkan hati yang duka dan mengubat jiwa yang terluka, kitorang bergerak ke sana sebaik saja kelas tamat pada pukul 12 tengah hari.. seramai 22 orang terlibat..

Mula-mula aku tak nak main kerana tiket masuk agak mahal.. RM 23 termasuk sarung tangan.. aku lepak di KFC bersama sorang rakan aku.. tapi apabila melihat semuanya masuk untuk mencuba luncur ais, maka aku merasa teringin untuk mencuba sesuatu yang belum pernah aku lakukan.. walaupun sehingga ke akhir permainan aku tak dapat cara yang betul, tapi aku menikmati pengalaman pertama tersebut.. semua gambar nie cukup untuk menceriakan kegembiraan kitorang semua.. check it out..


Memang best kalau pandai main.. dua jam terasa sekejap jer.. bagi aku dua jam tu lama lar.. beberapa kali keluar masuk.. keluar untuk merehatkan kaki yang sakit.. kasut yang pertama sekali aku dapat ketat sangat.. padahal dah ukur kaki masa nak bagi kasut luncur.. setelah mencuba untuk bertahan (aku fikir kasut memang sengaja diberikan ketat sikit), aku akhirnya mengalah dan ke kaunter untuk menukar kasut dengan saiz yang lebih sesuai untuk memuatkan kaki aku..

Kak Nas memang pro.. muslimah sejati yang meluncur tanpa henti.. tak keluar langsung.. meluncur laju walaupun kali pertama menyentuh ais.. yang pakar dalam tu memang membuatkan aku jeles lar.. berlari dengan laju di sebelah aku yang bertatih sebab takut jatuh.. LOL.. tak patut lar...


Lepas penat meluncur, kami semua solat asar dan kemudian berdiskusi lama untuk memilih destinasi menjamu selera.. akhirnya mereka makan Hainanese Chicken Rice beramai-ramai.. mahal kot.. RM 15++.. aku dan Syahid bergerak ke KFC (sekali lagi) untuk makan malam.. KFC, KFC, KFC.. hewhew.. hangus duit aku.. hari tu saja RM 50++ lebur..+_+





New Facebook profile pic



Kenangan hari tu memang indah.. gambar-gambar ni semua kitorang beli secara kongsi gelap.. eh, kongsi beramai-ramai lar.. RM100 dalam satu CD, dapat semua gambar yang ditangkap oleh jurufoto.. happy moment.. yang tak ikut tu jangan menangis yer.. kitorang dah ajak.. nanti nak pergi lagi.. skating? Cek tak mau dah.......










p cium s : Nanak skating lagi.....

5 comments:

Cik Snco said...

Aktiviti riadah yang baru , teringin sangat :)

suha said...

best gile..akak pon nk try gak la nnti..blnje plis hehe

p palang s : sori sbb dh lama x menyinggah..miss u hikhik

M Fizan said...

@Cik Snco teringin.. nanti awak pergi lar dengan ik....:D

@suha haha.. akak pegi lar dengan "abg" :P

Cik Snco said...

hha.lebih baik sy g dgn kwn2 sy : )

M Fizan said...

@Cik Snco alala... buat-buat tak nak pulak..... :P

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif