Welcome To My Life...

Monday, October 24, 2011

Kenapa Malas?


Assalamualaikum..

Semenjak dua menjak nie aku dah dijangkiti penyakit yang selalu menyerang para blogger iaitu kemalasan untuk update tahap terakhir.. bagi blogger tegar macam aku, dia dan mereka, perkara ini bukanlah sesuatu yang tidak memberikan sebarang kesan.. aku rasa nak sangat jer update pasal kehidupan seharian @ entri peribadi, tapi rasa sangat berdosa.. huhu.. walaupun aku sendiri yang nak baca suatu hari nanti, aku tetap nak ada entri yang bermanfaat.. sekurang-kurangnya aku menyumbang sesuatu kepada dunia.. haha..

Kemungkinan punca blogger tak dapat update :

1 ) Nak cakap tapi tak ada idea langsung ..
2 ) Ada idea tapi tak tahu nak cakap ..
3 ) Boleh online tapi malas ..
4 ) Rajin online tapi tak boleh ..

Jadi aku sangat lar hormat kepada blogger yang update tiap2 hari macam Ben Ashaari.. ada pengajaran pulak tu.. nice.. moralnya, keep blogging ^_^










p tendang s : Entri merapu lagi..

No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif