Welcome To My Life...

Monday, October 24, 2011

Konspirasi Terbesar Dunia


Assalamualaikum...

Ssshhh.. ini rahsia negara.. konspirasi terbesar dunia.. bukan melibatkan ejen CIA atau FBI.. juga tidak melibatkan Johhny English.. hanya melibatkan seorang pemain bola sepak.. pasti anda yang belum tahu akan tertanya-tanya apakah kaitannya seorang bintang bola sepak dengan konspirasi yang menggegarkan dunia.. oh, tidak.. sudah pasti saya selaku jawatankuasa peminat Manchester United seluruh Malaya tidak akan membincangkan kekalahan Red Devils semalam.. jadi konspirasi ini tidak melibatkan para pemain Manchester City.. jadi kipas-susah-mati David Silva yang asyik menjerit "Silva kachak" semalam sila mengeluh sebab entri nie tak ada kaitan dengan kejayaan Silva mendominasi peristiwa 6-1 semalam..

Okey, aku puas hati dengan mukadimah panjang tu.. hehe.. meleret-leret.. titik utama persoalan pada hari ini ialah Aaron Ramsey, pemain bola sepak Arsenal.. kepada yang dah tahu pasal nie dan cakap "Oohhh, yang kat facebook tu", sila tepuk tangan kerana anda berjaya merungkai misteri nie.. kepada yang belum tahu, teruskan membaca kerana konspirasi ini berjaya menumbangkan pengganas.. hebat sangatkah Muammar Gaddafi jika beliau terbunuh pada hari bintang bola sepak ini menjadi hero Gunners.. :)

Kebetulan yang sangat lucu :

1) Mei 2011 - Aaron Ramsey menjaringkan gol tunggal menumbangkan Manchester United 1-0
2) Oktober 2011 - Aaron Ramsey menjaringkan gol tunggal menewaskan Marseille 1-0

Apa yang best sangat dengan kehebatan Ramsey menjadi wira Arsenal dengan menjaringkan gol tunggal dalam kedua-dua perlawanan tersebut? Sebenarnya ada dua watak penting sejarah dunia moden terbunuh pada hari dia menjaringkan gol kemenangan..

1) Mei 2011 - Osama bin Laden dibunuh
2) Oktober 2011 - Muammar Gaddafi dibunuh

Itulah dia.. jadi kepada para pengganas, sila sembunyi dalam rumah apabila Arsenal beraksi dan Ramsey berkemungkinan menjaringkan gol.. anda mungkin dalam bahaya.. hehe..

Rujukan : Red











p senyum sinis : Entah apa-apa..

2 comments:

Syazana Zainn said...

mebi kebetulan je ni :)

sbb who knows bile masa org tu mati or score gol.

M Fizan said...

@schaze zainn haha.. sekadar gurauan.. memang lar kebetulan :D

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif