Friday, September 6, 2013

Rasmi Sudah


Officially an IMU student.

Alhamdulillah, semalam aku mendapat pengesahan. Melegakan keresahan yang bersarang sekian lama. Aku telah sah menjadi pelajar program berkembar IMU. 

Semalam adalah hari kami pelajar baru bidang perubatan mengambil kad pelajar. 


IMU doc-to-be.

Inilah dia kad pelajar. Ya, memang chubby sikit. Lepas cuti biasalah.... Sekarang dalam proses diet. Masa kad pelajar INTEC dulu pun sama. Menyesal betul makan sesuka hati masa cuti. Aduhaii... Sekarang tak sechubby ni dah. Lepas dua minggu, rasa macam ada perubahan.

ME0813. Medicine, intake Ogos 2013. TAURUS tu rumah sukan aku kat IMU ni. Ada enam rumah sukan kat sini. Eh, ingat sekolah je main rumah sukan? Bulan ni ada IMU Cup. Enam rumah sukan ni akan berentap.


Inilah dia! Pengesahan yang aku sangat nanti-nantikan... Alhamdulillah, rezeki. InsyaAllah, jika ada rezeki, aku akan ke negara orang tiga tahun lagi. Ogos 2016. Aku telah melepasi semua syarat-syarat yang dikehendaki, dan aku telah sah diterima menjadi pelajar IMU-PMS. Alhamdulillah. ^_^


Ini sampul surat yang aku terima bersama kad pelajar. 

Minggu depan, kelas akan bermula. Dari cerita yang didengar, cabarannya tidak mudah. Aku akan berusaha sehabis daya. Peluang hanya datang sekali. Tiada jalan kembali. Masa untuk belari. Terbang mengejar mimpi.



No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif