Saturday, November 30, 2013

Hunger Games


Selepas satu minggu yang gila dengan demam, rakaman video, dan peperiksaan akhir subjek Hubungan Etnik, semalam aku dan rakan-rakan melepaskan semua tekanan dengan menonton wayang di Mid Valley.


Dalam tandas Mid Valley ada cermin. Pertama kali aku jumpa tandas macam ni. Selepas membuang air kecil, sempat lagi tangkap gambar kenangan. 


Yeah, kami masuk awal. Lepas tunggu orang masuk, kena tengok iklan suku jam. Fuhh, memang mencabar ketabahan. Selepas menanti dengan penuh kesabaran, barulah mula cerita yang mereka nak tengok sangat.


Terima kasih daun keladi kepada Anep yang belanja popcorn dan air. Nanti tengok wayang lagi, belanja lagi ya. ^_^ Caramel popcorn. Suku dah habis masa cerita bermula. Semua kerana iklan yang terlalu banyak. Ciss.


Inilah cerita yang kami tengok semalam. Hunger Games : Catching Fire. Sekuel kepada filem pertama yang ditayangkan tahun lepas. Bagi aku, plot cerita ni memang kreatif dan menarik. Memang puas hati tengok semalam. Berbaloi setiap nilai RM10 yang aku habiskan. Oh, kecuali bahagian penutup yang sangat mengecewakan. =.=

Lepas tengok wayang, kami makan McDonald. Fuhh, lama tak rasa Filet-O-Fish. Rindu sangat burger tu. Alhamdulillah, dapat rasa semalam. Lega. Kenyang jugak makan tu.

Diorang nak tengok cerita The Hobbit pulak bulan depan. Aku nak tengok wayang lagi, kalau ada bajet dari ayahanda. ^_^



No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif