Monday, September 12, 2011

Milikku

Ihsan Google

Assalamualaikum...

Toshiba NB520.. carian di Gambar Google berjaya menemukan imej model netbook yang baru berusia dua hari.. alhamdulillah.. selepas sekian lama (18 tahun) mengimpikan untuk memiliki laptop sendiri, akhirnya hajat aku tercapai walaupun sekadar laptop mini.. ini pun sudah cukup bagi aku.. kecil, mudah untuk diusung ke mana-mana.. harganya RM999.. lebih memuaskan hati kerana aku yang pilih sendiri.. semuanya kerana sistem bunyinya yang bagus seperti yang disyorkan penjaga kedai.. dah dua hari aku dengar lagu.. memang tip top.. aku jugak beli earphone untuk memuaskan hati menikmati lagu walaupun sudah dihadiahkan headphone.. tambah lagi aku beli pendrive 8GB.. aku memanjatkan setinggi-tinggi kesyukuran kerana netbook akhirnya menjadi milikku..

Mood ketika ini juga sangat ceria kerana malam Khamis nie aku akan pulang ke rumahku syurgaku.. ini adalah kali pertama aku akan menjejakkan kaki ke rumah aku semula selepas 70 hari berada di bumi Shah Alam dan berguru di INTEC.. tiket belum beli.. insyaAllah esok aku akan dapatkan tiket bas.. tak sabar dah nie nak pijak semula kawasan permainan aku.. huhu.. khabarnya baru buka KFC di kawasan itu.. itulah benda pertama yang aku nak cari bila sampai nanti.. hahaha..

Sekarang aku dah ada laptop sendiri .. jadi tak ada alasan lagi untuk aku merungut pasal kesukaran menyiapkan tugasan.. masa untuk gear empat.. segalanya sudah lengkap untuk aku sebagai pelajar INTEC.. doakan kejayaan aku di sini.. sekian dulu.. wassalam.. :)













p/s : Layan lagu..

11 comments:

alif haris said...

lappy baru nmpak bro :) hehe
selamat mnjadi pelajar yg gigih ^^


psl entri aku tu, aku tujukan khas buat sesorang, yg penting bukan blogger :)

SweetLikeWhat said...

comel laptop tuh..selamat pulang ke kampung :)

Eyra. said...

Seronoknya dapat laptop baru, saya masih lagi pakai laptop lama, dah berusia 3 tahun pun, huu.

d_LA said...

netbook senang nk bwk sbb kecik..nt ade rezeki nk bli gak netbook sbb sng nk usung g mane2..
slmt balik kampung ye^^

suha said...

yeay!lappy kita sama n harga pon sama..jap,akak punye samsung ~ngee

hehe miss adik kak ni bnyk2 (ngade kan?)

TF bakal menyusul diz friday hehe

Niena Pengembara Ilahi said...

wahhh...pkai duit raya ke?

ABU said...

yaaaa lappy baru..blh la blogging selalu :D

schaze zainn said...

murahnya netbook tu..beli kat mana?

aku pakai lepi hak kerajaan mesia je pun.. ;p

M Fizan said...

@alif haris hehe..alhamdulillah..thanks :)

@SweetLikeWhat thanks akak.. ^_^

@Eyra. huhu..lagi lama lagi sentimental.. harap2 dapat lar berusia tua laptop nie :D

M Fizan said...

@d_LA hehe..beli lar yang sama dengan saya.. haha.. thanks d_LA :)

@suha ngeee...brand tak sama.. wekk.. miss u too akak ^_^

@Niena Pengembara Ilahi tak lar..duit biasiswa..huhuhuhu

M Fizan said...

@ABU hehe.. blogging everyday is a must.. ^^

@schaze zainn kat alam sentral jer.. murah ke rm999? huhu..

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif