Thursday, September 15, 2011

Pulang Ke Syurga



Assalamualaikum..

Just a quick entry.. dah lebih dua bulan aku tak balik rumah sejak menjejakkan kaki ke tempat menuntut ilmu.. mungkin korang akan pelik.. apasal mamat nie kecoh sangat? Orang duduk sekolah berasrama penuh tak bising pun.. okey, fine... korang boleh cakap apa saja.. kerana faktanya, aku tak pernah meninggalkan rumah selama ini dalam 17 tahun.. ya, betul.. semuanya sudah berubah bermula sekarang.. lepas nie, insyaAllah aku akan ke luar negara.. dan lepas tu, kerja.. berkahwin, dapat anak.. jauhnya fikir.. haha..

Yang pasti, 2.30 petang nie aku akan pulang ke rumahku.. syurgaku.. betapa damainya hati nie.. aku akan pulang ke syurga.. esok aku akan update dari rumah.. hehe.. Shah Alam ke Changlun.. doakan aku sahabat..












p/s : Tak sabar..

5 comments:

aleen aiden said...

fuh,kalau aku sebulan sekali dapat balik tu dah rare juga tu.sbb paling lama aku boleh tahan xbalik pon,3mggu je.keh3

Eyra. said...

Selamat berweekend di rumah :)

M Fizan said...

@aleen aiden teruk sangat tu.. haha.. mesti homesick sangat2.. :P

@Eyra. thanks eyra :)

SweetLikeWhat said...

wah dapat balik kampung ye :)

M Fizan said...

@SweetLikeWhat yup2..tapi dapat balik rumah jer.. :)

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif