Saturday, September 17, 2011

Pertemuan Semula 1


Assalamualaikum..

KFC Changloon
16 September 2011
4.30 pm - 7.00 pm
[FIRST REUNION]

Alhamdulillah.. selepas sembilan bulan, kelas 5 Alfa 2010 telah berjaya melakukan pertemuan semula aka reunion yang pertama.. walaupun hanya separuh kelas iaitu 12 orang berjaya dikumpulkan daripada 25 orang, reunion ini tetap aku anggap satu kejayaan kerana kitorang merancangnya cuma beberapa jam.. memang meriah lar.. aku yang first sampai.. semangat gila kan.. haha.. Ku dan Azuwa sampai paling akhir, kira-kira pukul 6 petang.. dan sesi bergambar pun bermula..

Smart!

Nice!

Favourite 1

Favourite 2

Superb!

Favourite 3

"Jambu" kata pendengki.. haha..

Favourite 4
A Guy From Mars

Favourite 5

Hensem dan cun.. :)

Secret Recipe atau KFC ???

Sssshhhhh.....

Gumbira teramat!

Anak-anak dara yang berkesempatan..

Fuuuhhhhh...

Semua orang nampak putih.. haha..

Favourite 6


Itulah serba sedikit gambar kenangan daripada reunion semalam.. banyak lagi sebenarnya.. tapi nanti korang korang korang tak larat nak scroll ke bawah.. jadi aku tempek yang ada gambar aku saja.. okey... aku gila kamera... sindrom baru berlaku jer nie.. gambar yang aku letak nie aku rasa smart.. korang rasa??? Harapnya reunion akan datang lebih gempak, meriah dan berjaya sejaya-jayanya.. thanks for reading.. wassalam..













p/s : Petang nie boling pulak..

8 comments:

lilypelangi said...

best nye dia dapat jumpa kawan2 :)

alif haris said...

perghh possing sakan bro hehehe :)

M Fizan said...

@lilypelangi best sangat2......:)

@alif haris hehe..gila kamera kot....

Run Away said...

best mcm ni....;d.../salam kenal..;d

Anyyss Shuhaimi said...

wah..best2!! :)

Eyra. said...

Bestnyee berjaya buat reunion, hee.

SweetLikeWhat said...

wah memang meriah :)

M Fizan said...

@Run Away heee...thanks..salam perkenalan..

@Anyyss Shuhaimi best sangat2.. :)

@Eyra. heee... semestinya....:D

@SweetLikeWhat meriah teramat lar akak :>

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif