Wednesday, November 30, 2011

Tunjuk Ajarku Sifu


Assalamualaikum..

Kalau korang nak pahala percuma, klik lar tiga gambar nie.. bukan rugi apa pun.. hehe.. dapat pahala lagi.. dah enam bulan blogging baru reti nak berjinak-jinak dengan Cik Churpchurp.. padan lar muka kau Lelaki Dari Marikh.. orang lain dah cash out banyak kali, kau baru dapat kesedaran nak mencuba.. aduhai nasib.. sifu, sifu! Tunjuk ajarku sifu.. kepada sifu yang dah hebat pasal Cik Churpchurp nie tolong lar ajar aku,.. aku tak tahu macam mana nak maju.. sob sob..


Apa yang aku belajar mula-mula dulu, blogging nie bukan kerana nak duit.. tapi ada yang sebut pasal sampingan.. buat duit sambil berblog.. dulu aku tak endahkan.. arrr, menyesal pulak rasa bila blogger lain semua tayang hasil masing-masing.. harap-harap belum terlewat lagi lar aku nie.... huhu.. aku berblog bukan kerana duit.. aku menulis bukan kerna nama.. yeah..


Kalau korang rasa baik hati, tolong lar klik yer.. jasa ikhlas korang didahului ucapan terima kasih daun keladi.. lain kali datang, tekan lagi.. hehe.. dan kepada yang tahu banyak pasal nie, mohon kongsi pengalaman di ruangan komen.. terima kasih.. :)











p palang s : Uwaaa...

2 comments:

suha said...

hehe tak penah amek tau (^_^)

M Fizan said...

@suha alaaaa.. akak tekan jer.. hehe

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif