Welcome To My Life...

Friday, September 30, 2011

I'm Proud of You


Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. aku sangat gembira ketika ini kerana semalam umi tercinta telah lulus ijazah doktor falsafah.. tahniah umi (Akilah binti Abdullah).. i'm so proud of you.. owhoho.. nak nangis jer rasa tulis nie.. malangnya aku tak dapat berada di sana untuk makan besar meraikan kejayaan itu.. arrggghhh.. stres... tapi aku di sini semakin mendapat rentak untuk belajar.. selepas sekian lama memanaskan enjin, aku kini berjaya menemui kerajinan yang diperlukan untuk bersaing di INTEC nie.. hari nie tak ada idea lar nak update.. haha..

Ya, hujung minggu tiba lagi.. hooray!! Masa untuk tidur... tidur? Yer, bukan tidur sebenarnya.. tidur lar sangat.. minggu depan ada topic test Kimia dan Biologi.. maka hujung minggu aku nie bukan lar masa untuk rehat.. masa untuk menelaah buku sepuas-puasnya.. aku dah tekad nak dapatkan markah terbaik kali nie.. aku tak nak sejarah berulang kembali.. aku berada di kalangan genius.. aku seharusnya berusaha untuk menjadi seperti diorang.. menjadi salah seorang daripada diorang.. ya, aku pasti boleh!! Insya Allah....

Yang penting, malam esok ada perlawanan bola.. haha.. Manchester United vs Norwich City... tak kira lar apa pun nak jadi, aku tetap akan turun ke bilik TV selaku peminat setia.. kipas-susah-mati.. study tetap study.. bola tetap bola.. haha.. mana boleh lepas perlawanan MU.. pukul berapa aku akan turun.. kecuali aku tak tahu ada perlawanan.. sekian dulu untuk entri nie..

umi, I'M SO PROUD OF YOU!! Congratulations, Dr. Akilah :)













p sepak s : Ujian topik memang menjengkelkan.... eeerrr..


6 comments:

anez zamri said...

wah tahniah pada ibu tercinta.. :) si anak pulak kena buktikan boleh berjaya jugak macam ibu.. :)

Run Away said...

tahniah utk umi awk eh...;d

Syazana Zainn said...

tahniah untuk ur mom!

rajinnya ur mom belajar lagi :D

M Fizan said...

@SweetLikeWhat insyaAllah si anak akan menurut jejak langkah itu :) thanks akak :D

@Run Away thanks :)

@schaze zainn thanks..hee :D

aamalinaazman said...

idup mu!
hehehe
tahniah buat ibu kamu
wishhh u oll d best bro!

M Fizan said...

@aimie amalina hehe.. thanks aimie.. doakan yer :D

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif