Welcome To My Life...

Friday, May 11, 2012

Terlanjur Menghukum

Assalamualaikum...



Semalam seantero dunia blogger menghentam wanita yang memukul dan mendera anaknya dengan zalim. Mungkin benar desas-desus mengatakan pompuan tu kureng sikit. Tapi tak kurang juga yang menghentam perakam video tersebut bertubi-tubi. Aku salah sorang daripada mereka. Teruk wanita tu dilabel turut sama bersubahat. 

Akhirnya hari ni keluar akhbar Harian Metro yang akak tu memberikan penjelasan. Aku tengok di YouTube. Aku yakin ramai yang tulis semula entri untuk membetulkan keterlanjuran mengutuk akak tersebut. Itu satu pengajaran buat aku. Jangan cepat menghukum orang. Adusss...

Oh akak yang berniat baik, maafkan saya dan mereka yang terlanjur kata-kata. Aku dah padam perenggan dalam entri sebelum ni yang menyalahkan akak tersebut merakam video itu. Kalau saya jumpa akak, saya harap akak dapat maafkan saya. Sob sob sob.

Moral of the story, kalau tak tau cerita, jangan mengadili buku kerana kulitnya. Well said.











p sepak s : Aku ada stalker...

2 comments:

Nurul Iman said...

belajar dpd kesilapan. nsb baik sy x tgk video tu :)

M Fizan said...

@izatty fatihah hehe. kena tengok. kesian budak tu :)

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif