Saturday, July 30, 2011

Sepakan Gunting Berirama

Amirulhadi Zainal dan Safee Sali

Assalamualaikum..

Masa aku tengah belek2 fb, tiba2 aku terjumpa gambar nie.. semalam pun kecoh bilik TV Blok 2 Kolek Cendana dengan gelak tawa apabila dalam satu serangan kilat, kedua-dua Amirulhadi Zainal dan Safee Sali gagal menyudahkan hantaran silang yang tinggi.. aku pasti penonton2 di stadium yang fokus ketika itu juga terhibur.. Amirulhadi dan Safee cuba menyambung hantaran lintang itu dengan penyudah yang menarik iaitu sepakan gunting.. malangnya, mereka gagal.. tetapi aksi itu sangat hebat.. aku teringin nak tengok balik rakaman aksi tu.. dan aku gembira ada orang yang dapat tangkap gambar kejadian.. hehe..

Kepada Safee dan Amirulhadi, korang memang terbaik.. bukan setakat kelakar, teknik itu sangat baik.. kalau lar masuk gol semalam kan, mesti happening.. tapi kesungguhan korang nak jaringkan gol tu yang penting.. sampai berlaku aksi seirama secara spontan.. gambar terbaik 2011 di mata aku.. best of the best.. :)














p/s : Satu gambar membawa 1001 pengertian..


5 comments:

Popoi said...

mmg terbaik!

Far8 budak baik said...

mmg terbaik lahhh..
suke je aku tgk..
biar tak kene pun..
tapi dua2 pike benda yg sama..
cayalahhhh

M Fizan said...

@Popoi haha..best of the best :)

@Far8 budak baik aku pun.. terkejut macam mana boleh kebetulan diorang dapat buat aksi seirama... malaysia terbaik!!! :D

SweetLikeWhat said...

mereka sangat hebat.. :D

M Fizan said...

@SweetLikeWhat hebat dan cool :D

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif