Sunday, July 31, 2011

Khairul Fahmi Terkulai

Entri pilihan - Putus Cinta...

sumber : Harian Metro

Salam sejahtera..

Hari yang suram buat penjaga gol nombor satu negara ketika ini, Khairul Fahmi Che Mat.. ketika Malaysia seri 1-1 dengan Singapura di Stadium Nasional Bukit Jalil tempoh hari, aksinya ligat mengawal gawang negara daripada dibolosi.. persembahan hebatnya mengekang asakan jentera serangan skuad Singa dipuji.. tetapi.. KFCM terkulai layu di luar padang.. selepas dua bulan mengharungi alam pertunangan (17 Mei-29 Julai 2011), KFCM mengisytiharkan dia telah memutuskan pertunangannya dengan Elia.. aku sendiri tak terkata dengan apa yang berlaku... entri aku tentang hal ini masih panas dan belum lagi basi.. tup2 aku dapat khabar terbaru..

Siapa yang nak mengaku bunuh orang kan? Khairul Fahmi seperti dijangka menafikan segala khabar angin yang bertiup kencang.. well, aku tak kata KFCM berdusta.. aku sendiri tak tahu apa yang berlaku.. kita yang melihat nie boleh berkata apa saja.. tetapi KFCM dan orang2 tersayang di sekitarnya yang menanggung beban cemuhan masyarakat.. kisah pertunangan yang dijaja dalam blog bekas tunangnya.. tetapi akhirnya KFCM membuat penjelasan tentang segala kekecohan yang timbul..

Entahlah.. aku tak tahu nak percaya siapa.. siapa yang berkata benar? dan siapa pulak yang berdusta? Hanya Allah yang tahu.. huhu.. penjelasan versi seorang lelaki bernama Khairul Fahmi Che Mat telah terpapar di dada akhbar.. sekarang nantikan pulak pendedahan versi seorang wanita bernama Elia di blognya.. sama ada dia nak buat entri tu tak pasti lar.. mesti dia masih bersedih atas apa yang berlaku.. tetapi doa jodohnya masih ada lagi kat blognya kalau tak salah aku..

Segalanya telah berlaku.. mungkin masih ada ruang untuk diorang kembali bersama.. mungkin Allah ingin menduga keteguhan kasih diorang.. sepertimana Allah menghilangkan matahari, dan menurunkan hujan.. lalu Dia menghadiahkan keindahan pelangi kepada kita selepas hujan.. aku doakan yang terbaik buat Khairul Fahmi dan bekas tunangnya..















p/s : Akhirnya berpisah...

3 comments:

alif haris said...

huhu .. aku turut bersimpati dgn apa yg dihadapi mereka tu ..
yg pastinya hadirnya orag ketiga tu buat masalah .. !

SweetLikeWhat said...

erm macam-macam ye..jadi orang biasa-biasa macam kita lagi senang kan..hehe

M Fizan said...

@alif haris huhu..yup2..semuanya kerana meletakkan nafsu melebihi akal..

@SweetLikeWhat hehe..yeah!! ramai orang biasa buat.. cuma tak dipublisitikan..huhu

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif