Welcome To My Life...

Saturday, December 17, 2011

Gay Kecohkan Alam Maya


Assalamualaikum...

Dunia blog bergoncang lagi..

Ariff Alfian Rosli.. nama dah macam Aidit Alfian.. hehe.. bukan adik beliau.. tapi nampaknya pelajar tajaan Petronas nie dah menggegarkan alam maya apabila dilaporkan Rotikaya.com telah berkahwin sesama jantina dengan kekasihnya, Jonathan di Dublin.. kebenarannya? Wallahualam.. maaf, gambar tidak dapat disiarkan untuk tidak mengaibkan dia lagi.. boleh tanya Datuk Google..

Malang sekali untuk dimaklumkan dia adalah pelajar pintar tajaan Petronas.. pintar akademik tidak bermaksud naluri juga cemerlang.. ada masalah pada nalurinya aku rasa.. lebih menghiris hati rakyat Malaysia, terutamanya yang beragama Islam, perkahwinan gay itu dilangsungkan dengan dia lengkap berbaju Melayu..

Kalau berada di tempat orang, jati diri mesti teguh.. mungkin itu yang kurang padanya.. kalau asal benih yang baik, dicampak ke laut menjadi pulau, dicampak ke angkasa menjadi kejora.. kepada saudara manusia yang lain, teguhkan jati diri kita.. kerana jati diri inilah yang menjadikan kita kukuh dalam badai modenisasi.. kita doakan dia kembali ke pangkal jalan sebelum pintu taubat tertutup..

Semoga kita dilindungi Allah dari perkara sebegini..
Nabi Muhammad tak mengaku umat ooi..










p palang s : Kecewa..

No comments:

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif