Wednesday, December 7, 2011

Malu Salah Hari


Assalamualaikum..

Tak tahu macam mana boleh tersilap hari.. arrrrr.. malu gila.. semalam aku dah terbitkan entri Wordless Wednesday.. eh, kenapa aku boleh rasa semalam hari Rabu? Kenapa hari nie baru hari Rabu yang sebenarnya? Misteri nusantara sungguh.. mati-mati aku ingat semalam hari Rabu dan hari nie hari Khamis.. inilah padahnya kalau cuti semester lama.. sampai hari pun dah tak ingat.. jadi macam cuti lepas SPM.. sampai tak kisah dah pasal hari.. peduli apa.. lambat lagi nak belajar balik.. haha.. lambat lar sangat kan.. lambat..

Lambat, lambat jugak.. laporan isu yang aku kena buat draf sepanjang cuti semester nie belum pun dimulakan lagi.. isu dah ada.. semangat nak mula tu belum ada.. entahlah, rasa lemah semacam jer.. setiap kali nak mula, syaitan mula naik kepala cakap "jangan mula, jangan mula".. tengok, aku dah salahkan syaitan.. memang lar semua nie hasutan syaitan lar nie kan... kalau tak, mesti aku rajin.. elok lar Lelaki Dari Marikh.. perasan sorang-sorang lagi..

Moral of the story, jangan lupa tengok kalendar.. mana tahu korang pun tersalah hari, boleh perang besar dengan buah hati yang tersayang.. :)











p palang s : Dunia, dunia...


4 comments:

Fendy said...

haha..knapa bole salah?ter-advance 1 hari..hehehe

c'axoera said...

banyak sgt fikir kot heheheheh


http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/www-11-wild-captured.html

chemay said...

takpe lah kot.
terpost sehari awal.
hehe
:P

M Fizan said...

@Fendy hehe.. tak tau lar.. otak dah kureng..

@c'axoera hehe..terlalu banyak fikir mungkin..

@chemay tak boleh.....malu....>.<

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif