Thursday, December 29, 2011

Take Care Toshiba


Assalamualaikum..

Senangnya dalam hati.. dengan ini secara rasminya Lelaki Dari Marikh mengisytiharkan :

INI ENTRI YANG KE-300


Okey, poyo sekejap.. hehe.. setelah tujuh bulan bergelumang dalam dunia blogging yang penuh dugaan serta pancaroba, akhirnya hari nie lengkap juga entri yang ke-300.. ekceli entri nie yang ke-294 untuk 2011.. tambah 6 entri lapuk dari 2009, tu yang cukup 300.. mungkin tak sempat nak cukupkan 300 entri dalam tahun 2011..

Esok lusa aku akan berjauhan dengan netbook kesayangan yang dibeli semasa cuti raya.. sob sob.. selama nie aku tak pernah lagi berenggang dengan netbook tercinta aku.. dah macam baby.. aku usung ke sana sini.. pergi INTEC untuk menuntut ilmu pun wajib aku bawak Toshiba hijau aku.. netbook ini akan dipinjam oleh umi aku untuk pembentangan kerjanya esok..

Toshiba hijau aku akan ke Shah Alam tanpa ditemani aku.. isk isk.. moga selamat lar Toshiba hijau yang setia menemani aku selama nie.. berhujan berpanas bersama.. menyenangkan aku nak berfacebook.. membantu aku menyiapkan assignment.. memang susah lar kalau takde Toshiba hijau nie.. biar kecik, tapi berbakti..

Jaga diri baik-baik yer Toshiba hijau.. daddy love you..
take care Tosheen
..











p palang s : Baru bagi nama Tosheen :)


2 comments:

EZAD AMIR said...

hoho..dh 300 entri..mesti rjin ko update..aq dh stahun tp x smpai 150 pn rasenya...ekekekeke

M Fizan said...

@EZAD AMIR hehe.. entah lar.. mesti gelak sorang-sorang baca entri aku nanti..

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif