Monday, December 19, 2011

Nak Tiru Jugak

Assalamualaikum...




Hari nie aku nak kongsikan satu video.. ramai dah tengok nie...

Oh, tidak! Aku terlambat.. peduli apa kan..

Aku pun heran kenapa ramai suka video nie dua hari lepas..

Aku buat tak tau jer.. malas nak layan kefanatikan orang..

Tapi hari nie aku tengok jugak sebab dah ramai sangat tengok..

Aku nak tau apa yang menarik perhatian..

And..... I LIKE IT!

Tambah pulak lagu tema "Thousand Years" feberet aku tu..

Sumpah best.. aku nak tiru macam laki dalam nie jugak..

Kepada yang belum tertengok, selamat menonton.. :)










p peluk s : Dipinang dan bertunang.. sweet..


3 comments:

apik pehe said...

nak tiru..tapi takder duit lagi nak kawen..hehe..semestinya bukan tiru bulat2

teha said...

sngtt suwiit okey :)

M Fizan said...

@apik pehe hehe.. nak edit sikit idea comel nie..

@teha yes2.. correct!

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif