Welcome To My Life...

Saturday, July 9, 2011

Impeccable INTEC

Assalamualaikum.. alhamdulillah.. akhirnya selepas satu minggu yang memenatkan, aku telah melepasi Minggu Destini Siswa (MDS) INTEC, UiTM Shah Alam dari 3-7 Julai 2011.. sememangnya pengalaman ini sangat menarik.. MDS memang superb.. barisan Pemimpin MDS (PM) telah menjadikan minggu yang meletihkan ini sangat sukar dilupakan.. macam2 benda baru yang aku belajar.. tarian Bolywood, tarian lagu Shi Shua Shua, dan berbagai2 jenis tepuk mengarut yang aku tak pernah tengok.. haha..

Selain tu, banyak jugak permainan yang memerlukan tumpuan pendengaran yang aku belajar di MDS.. nie pun blogging guna laptop kawan.. susah sikit lar nak online lepas nie.. hehe.. kena tunggu ada laptop.. terima kasih kepada rakan2 blogger yang selalu ada.. thanks for your support.. i love u all.. nanti ada masa aku blogwalking dan reply comment di blog korang...

Sekarang aku tinggal di Kolej Cendana, Seksyen 6, Shah Alam.. yang rajin nak datang melawat, sila lar.. kui kui kui.. nombor bilik dirahsiakan.. haha.. tapi siapa2 nak bawak aku pusing Shah Alam sangat dialu-alukan... hehe..

I miss my family, my Sintok, my past.. haha.. but the present time is where I belong to.. hope to update very soon.. THANKS FOR READING.. :)














p/s : MDS tiring but very best..

5 comments:

Mawar Berduri said...

dulu aku stay kat seksyen 7... :)

Niena Muhammad said...

mengingatkan balik zaman2 study dlu :D
seronok...

Aleen Aiden said...

MDS tu orientasi kah?hu3.slamat berstudy ye! ^_*

anez zamri said...

alhamdulillah dah semakin boleh menyesuaikan diri ye.. :D

M Fizan said...

Mawar Berduri - huhu..dekat sangat tu...

Niena - yup2..seronok lagi setakat nie..huhu..

Aleen - yup2..orientasi..thanks aleen :)

SLW - huhu..alhamdulillah..syukur sangat sekarang nie masih lagi okey..:D

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif