Friday, January 13, 2012

Esok Yang Mendebarkan


Assalamualaikum...

Give me some sunshine
Give me some rain
Give me another chance
I wanna grow up once again....


Okey, intro yang langsung tak ada kaitan dengan tajuk ataupun titik utama entri aku kali nie.. saja-saja melayan perasaan kejap.. aku suka lirik tu.. melodi lagu OST 3 Idiots tu pun catchy di telinga aku.. eh, bukan tu yang aku nak cerita..

Sebenarnya, esok aku akan bermain dalam satu pertandingan futsal.. pertandingan dalaman INTEC lar.. antara budak-budak medik.. ingat doktor tak ada masa nak main ke? Hebat-hebat belaka.. aku dah pernah main dengan diorang.. mungkin tak sehebat pemain futsal tulen.. tapi tak lar teruk sangat.. pertandingan nie anjuran Jawatankuasa Tertinggi A-Level Medicine..

Aku dah tak sabar nie.. petang tadi aku beli kasut futsal baru kat Plaza Alam Sentral.. kedai kasut standard lar, al-Ikhsan.. aku pergi dengan kawan baik aku, Syahid Yasin.. eh, kalau ko jumpa entri aku nie, aku nak ucapkan terima kasih yang teramat sangat.. aku terhutang budi dengan budak Syahid nie.. kalau dia ada masalah, gerenti aku tolong sedaya-upaya.. aku naik motor dia.. pinjam duit dia.. nanti aku bayar balik lar..

Memang semangat aku membara.. aku yakin dengan pasukan kelas aku.. sebab pertandingan inter-class.. tapi ada jugak pasukan yang ambik semua pemain yang 'boleh main'.. aku tak kisah.. itu diorang punya pasal lar.. yang penting, nanti kat Kolej Cendana nie pun akan ada satu lagi pertandingan anjuran Jawatankuasa Perwakilan Kolej Cendana (JPKC)..

Masa untuk rehat cukup-cukup.. esok akan menjadi hari yang sangat panjang..









p palang s : Lotto, jenama kasut baru aku..


2 comments:

schaze zainn said...

btw gudluck untuk game tu okeh :)

M Fizan said...

@schaze zainn thanks a lot.. insya-Allah :)

Copyright © 2011, Segalanya Di Sini Adalah Hak Milik Muhammad Nazif